Näytetään tekstit, joissa on tunniste ennakkomaksu on tullut. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ennakkomaksu on tullut. Näytä kaikki tekstit

perjantai 27. toukokuuta 2011

ennakkolaskun maksu on tullut

Hei Kaikkille, sain tänään ennakkomaksun.
Yhteissumma on 3150€  ( 21 maksaja) Siis 150 € /hkö
Eräpäivä 3.6
Maksakaa minun tililleni heti ja minä maksan eteenpäin


Tilinumeroni on:  sampopankki    8 0 0 0 2 2 - 2 7 2 4 1 2 7 9

Loppuosa on maksettava syksyllä , eräpäivä on 15.9
Yhteissumma on 17.667 € ja 21 maksaja. Siis 841,28 € /hkö
Lisäski matkatoimisto ilmoitta että on varattu 8 kpt 2hh ja 6 kpt 1hh
KIITOS/ GRAZIE


Luciana